KEK Wonen | bron van inspiratie

Je kunt natuurlijk altijd alles nieuw – of kant-en-klaar – kopen… en toegegeven dat deed ik eerder ook. Toen ik nog ‘bakken’ met geld verdiende (lees: fulltime werkte) en er nog geen kindjes waren. Nu, ben ik creatiever geworden. Letterlijk en figuurlijk. Ik maak het zelf, of ik zoek nèt zo lang tot ik een – goedkoper – alternatief gevonden heb. Want als ik iets geleerd heb in de loop der jaren, is dat alles wat ik leuk vind, veelal een rib uit mijn lijf kost. En zoveel heb ik er niet meer over. Vervelende aan deze ‘creatieve’ geest is wel dat je altijd en overal wel iets te-maken in ziet. Op zich niet erg. Maar hoeveel hoekjes en muren heeft een huis…?! Ik kan dan ook super enthousiast worden van magazines als ‘Wonen en kinderen’, ‘Ariadne at home – Kinderen’, en de onlangs uitgegeven ‘KEK Wonen’ en speciale Wooneditie van ‘KEK Mama’. 

Zie hieronder een aantal bijzondere kiekjes, waar bij mij de handen van gaan kriebelen…

KEK Wonen KEK Wonen KEK Wonen KEK Wonen KEK Wonen | Jungle Prinses KEK Wonen | Jungle Prinses KEK Wonen | Autoband KEK Wonen KEK Wonen

Leave a Reply

