Baby on the way? Roominspiration

Mijn broer en schoonzusje verwachten in mei hun eerste kindje. Jaaaa, ik word tante. En ik vind het superleuk! Naast het feit dat ik bestookt word met vragen als; ‘hoe moet je nu de luier voor doen‘, ‘hoeveel drinkt een pasgeboren baby eigenlijk‘ tot ‘doet bevallen pijn‘ en ‘hoe puf je die weeën nu het best weg‘, denk ik ook graag mee wat de babykamer betreft. Ik zou mijn toegeëigende titel ‘dekinderstylist’ niet waardig zijn als ik al met de neus in de magazines en websites zit. Zo stuitte ik op Kidsfactory.nl. Fantastisch als je op zoek bent naar ideeën voor de baby of kinderkamer. En leuker is dan nog om er vervolgens je eigen draai aan te geven. Mixen en matchen. Make it your own!

Kids Factory Block Kids Factory Bruxelles Kids Factory Cargo Kids Factory Kiske Kids Factory Pronkstuk Kids Factory Storm

Leave a Reply

