Met Zara de winter door…

Zara & I go way back. Wat begon met een onschuldige crush – van het eerste topje (een wit T-shirt met een gouden Z erop) – heeft zich, zeker sinds ik moeder ben, ontpopt tot the real deal; ware liefde. Baby jongens… baby meisjes… Meisjes & jongens van 3 tot 14 jaar… ik kan er áltijd slagen. Het is mijn ‘go-to’ shop, als de kids weer eens iets nieuws nodig hebben. En dat is – en elke moeder kan dat beamen – elke seizoen! Uh, nee, elke maand. Elke week?! Wacht, hoe vaak ververst Zara de ‘Nieuw deze week’? Vaak dus, laten we het daar maar op houden. Wat ik dan het liefst doe is setjes maken. Dat geeft me uiteraard het beste beeld van hoe alles bij elkaar staat. En het geeft me de mogelijkheid te matchen met al bestaande items, of items van een andere shop. Lang leve Photoshop! Geniet mee, van mijn Zara Picks voor winter 2014/2015.

 

Jongens 3 maanden-3 jaar

Meisjes 3 maanden-3 jaar

Jongens 3-14 jaar

Meisjes 3-14 jaar

Leave a Reply

