Knibbel knabbel knuisje…

Ik vind het heerlijk om te freubelen in en rondom huis. Kan eigenlijk niét stil zitten. Aan de binnenkant van mijn kastdeur hangt dan ook een to-do list (ik hou van afstrepen). Maar die wordt eigenlijk steevast langer dan korter. Elke keer heb ik weer nieuwe ideeën om uit te werken. Zo stond er op zolder nog altijd een enórme kartonnen doos. What to do, what to do? Nou, simpel. Stickers eraf, van twee zijflappen een dak maken, deurtjes en raampjes erin, likje verf erop, mooie sticker met mijn snijplotter gemaakt erop et voila… een superleuk speelhuisje voor de kids. Want – met de koude winter maanden voor de deur – moeten we het binnen nóg gezelliger maken. En nu de box uit de kamer is (jups, mevrouw wil er echt niet meer in) hebben we meer ruimte voor dit soort ‘rommel’. Heerlijk!

20141119_133022

20141119_141529

20141119_144909

20141119_192646

IMG_20141120_081420

Leave a Reply

