Danku Sinterklaasje…

Geen gegraai en getrek in de stellingen, geen ellenlange rijen bij de kassa, geen schreeuwende (lees: hysterische) kinderen, geen sluitingstijd, geen mijn-auto-staat-kilometers-verderop-geparkeerd-dus-ik-moet-alles-a-la-pakezel-sjouwen… Neen! Ik bestel, uhm ik bedoel natuurlijk, Sinterklaas bestelt dit jaar de cadeautjes online! En nee, dan niet via intertoys.nl. Ik heb een geweldige website gevonden met de leukste kinderspeelgoed. Eens even he-le-maal iets anders dan het gebruikelijke Chicco, Vtech, Duplo, Little People en Hotwheels. Niks mis mee hoor. Maar wanneer je – net als ik – eenmaal een blik hebt geworpen op http://www.ilovespeelgoed.nl dan weet je wat ik bedoel! Ooit gehoord bijvoorbeeld van Djeco? Een superleuk Frans merk met de schattigste speelgoed items. Of Global Affairs. Of Janod. Alleen die kleuren, vormen en uitstraling al. Daar wordt zelfs een moeder helemaal blij van. Deze wel in ieder geval…

Meisjes speelgoed

1 Djeco beautycase – 2 Global Affairs clutch – 3 Djeco sieraden doosje – 4 Djeco haarsieraad – 5 Djeco danseresje puzzel – 6 Djeco spiegeltje – 7 Djeco stapelblokken bosdieren – 8 Djeco ketting hertje – 9 Djeco punnikklos

Leave a Reply

