1st year photoshoot

Ons kleine prinsesje wordt alweer bijna 1. Een zogenoemde mijlpaal. Die – net als iedere andere maandag, of dinsdag – bezegeld mag worden met een leuke foto(shoot). Je hebt de cakesmashes. Heel leuk, maar niet echt mijn ding. A: omdat het al zoveel gedaan is. En B: omdat ik niet zomaar een idee klakkeloos over wil nemen. Ik maak er graag mijn ‘eigen’ ding van. Zo ook nu. Voor ik er erg in heb draait het hamsterwieltje in mijn hoofd al op volle toeren. En is er al een idee geboren; een picknick, ergens in een zonnig stukje bos, met al haar knuffeltjes. Keywords voor de shoot: slingers, ballonnen, en fifty shades of pink! Zo gezegd zo gedaan. Mijn lieve vriendin Jesca is er met haar professionele kijk op fotografie en neemt voor het gemak ook de foto’s… Et voilà, zie hier het resultaat. Een nieuw idee voor een 1e jaar fotoshoot is geboren.

IMG_20140917_103050

Accessoires:

– simpele dozen in roze papier gepakt, gele striklint eromheen

– slingers (Hema)

– slinger met naam (zelf geknutseld van vilt van de Action)

– servies (Blond Amsterdam)

– knuffels (persoonlijke collectie)

– hoedjes (zelf geknutseld van Hologrampapier van de Action)

– wit stoeltje (Ikea)

– gele stoel met bloempotjes en vaas met bloemen (Kwantum, Ikea, Wibra)

– snoepjes spek en roze gespikkelde musketflikken (beide Hema)

Leave a Reply

