Creatief met baby felicitatiekaartjes

Heb jij je ook wel eens afgevraagd wat je nou moet/kunt doen met die baby felicitatiekaartjes die je zo lief en attent massaal toegestuurd krijgt? Ikke dus ook. Een plakboek… Kan, maar een beetje saai wellicht. Ik heb weleens gezien dat de deurpost van de kinderkamer er rondom mee is versierd. Maar ja, dat is weer zo definitief. Besides, mijn man ziet me al aankomen met de behangplaksel en al die kaartjes. Een no-go dus. En toen dacht ik ineens, ik maak er een foto van. Dan heb ik ze allemaal op 1 plek en kan ik (of Liva later) er dus altijd naar kijken. En wat is er dan leuker, dan ze in een mooi hartje te plaatsen en de kers op de taart en middenin te leggen…

title_IMG_2014_0611_223023_

Leave a Reply

